Polityka zwrotów i refundacji

Polityka zwrotów i refundacji Celoria Warszawa

Ważne: Prosimy o dokładne zapoznanie się z naszą polityką zwrotów. Nie przewidujemy wyjątków, ponieważ akceptujesz te warunki w momencie zakupu.


Zwroty

Termin: Masz 14 dni od momentu otrzymania produktu na jego zwrot. Po upływie 14 dni niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Warunki: Zwracany produkt musi znajdować się w tym samym stanie, w jakim został dostarczony — nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. W przypadku produktów, w których higiena ma kluczowe znaczenie, muszą one zostać starannie wyczyszczone przed rozpoczęciem procedury zwrotu.

Wyłączenia: Ze względów higienicznych niektóre produkty nie podlegają zwrotowi, takie jak:

  • bielizna,

  • lingerie,

  • rajstopy,

  • niektóre artykuły do pielęgnacji osobistej.

Jak rozpocząć procedurę?
Aby dokonać zwrotu, wyślij wiadomość e-mail na adres: info@celoria-warszawa.pl, podając:

  • numer zamówienia,

  • powód zwrotu,

  • zdjęcie produktu w przypadku uszkodzeń,

  • swoje dane kontaktowe.


Zwroty środków

Procedura: Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci e-mail z informacją o akceptacji lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, płatność zostanie przetworzona w ciągu 30 dni i automatycznie zwrócona na Twoją kartę kredytową lub wybraną metodę płatności.

Opóźnione lub brakujące zwroty:

  • Jeżeli nie otrzymałeś zwrotu po 30 dniach, w pierwszej kolejności sprawdź swoje konto bankowe.

  • Jeśli zwrot nadal nie jest widoczny, skontaktuj się z nami pod adresem info@celoria-warszawa.pl.


Koszty

Koszty zwrotu: Każdy klient ponosi koszty wysyłki zwrotnej we własnym zakresie. Zalecamy, aby paczka posiadała numer śledzenia (Track & Trace), ponieważ nie odpowiadamy za zagubione przesyłki zwrotne.
Zwroty należy wysyłać do Chin, a koszty wysyłki zaczynają się od 20 €, pokrywanych przez klienta.


Wyjątki

  • Produkty wadliwe lub błędne: Jeżeli otrzymasz wadliwy lub nieprawidłowy produkt, wyślemy Ci bezpłatnie wymianę. Jeśli problem będzie się powtarzał, otrzymasz pełny zwrot środków.

  • Anulacja zamówienia: Zamówienia nie mogą być anulowane po ich złożeniu ze względu na nasz zautomatyzowany system realizacji.


Kontakt

W przypadku pytań lub dodatkowych informacji dotyczących naszej polityki zwrotów prosimy o kontakt pod adresem:
info@celoria-warszawa.pl